måndag 3 augusti 2015

Läsrapport juli

Glatt överraskad när jag inser att jag även denna månad läst inte mindre än sex böcker. Faktiskt är det nästan sju men den sjunde tog slut i dag och eftersom vi är tre dagar in i augusti får den väl höra till nästa summering då. Jag har varit bra på att läsa men mindre bra på att recensera. Men det kommer. Hoppas jag.

I juli har jag läst:
Lex bok av Sara Kadefors
Eleanor och Park av Rainbow Rowell
Dolly av Susan Hill
De användbara av Mattias Hagberg
The winter people av Jennifer Mcmahon
Oryx och Crake av Margaret Atwood
Utöver detta har jag också upptäckt, läst, fascinerats av och börjat älska Locke and Key 1 -3 av Joe Hill Och Gabriel Rodriguez. Mycket bra månad. Mycket bra läsning. Fantastiska författare. Så. Summerat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har också läst Locke & Key i sommar och älskat dem!

Det mörka tornet sa...

Fy tusan vad bra den är! Har bara sista delen kvar nu men kommer läsa om allihop på en gång!